Publicaties over ‘lekkende advocaat’ door AD en talkshowgast deels onjuist, schadelijk voor advocaat

Het Algemeen Dagblad (AD) heeft steken laten vallen bij de totstandkoming van een artikel over een ‘onderzoek’ van de Amsterdamse Deken naar het lekken van informatie door advocaat Kasem aan de organisatie van Ridouan Taghi. Ook had de voormalige advocaat van kroongetuige Nabil B. in een uitzending van Op1 niet herhaaldelijk mogen zeggen dat het ‘algemeen aangenomen wordt dat Kasem informatie verschaft aan Taghi’.

Deel deze post:

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Share on print

MEER RECENTE BERICHTEN